Eğlence, Bilgi ve Paylaşım Platformu




Geri git   Eğlence, Bilgi ve Paylaşım Platformu > Site Tanıtımları > Oyun Siteleri

Forum Duyuruları
» ChatForumlari.Com - Forum Kuralları
» ChatForumlari.Com - Moderatör Başvurusu
» ChatForumlari.Com - Önerileriniz
» ChatForumlari.Com - Şikayetleriniz
» ChatForumlari.Com - Nick Değişimi Hakkında
» ChatForumlari.Com - Avatar Değişim İstekleri
Etiketlenen üyelerin listesi

Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 02.02.19, 09:42   #1
Yetkisi
Yetki Bilgisi
Super Moderator
Avatar Yok
Bilgiler
Üye No: 4895
Üyelik tarihi: Jan 2019
Mesajlar: 1.048
Toplam Aldığı Beğeni: 2
Toplam Verdiği Beğeni: 3
Rep Puanı: 10
Kıdemi: Eray daha yolun başında

Adı geçen: 2 Mesaj
Etiketlenme: 2 Konu
Post PUBG En iyi ayarlar

pubg en iyi ayarlar, pubg adamı görmek için en iyi ayarlar, pubg en iyi görüntü ayarı, pubg en iyi çözünürlük ayarı, pubg görüntü ayarları,



Grafik Ayarları Nasıl Olmalı?
Bazı basit yöntemler var ve bu ayarlar sonucunda oyunun oynanmasını önemli ölçüde etkileyebilecek bazı önemli ayrımlar yapılmaktadır. Grafik ayarıyla fark ettiğimiz bazı artılar size aktaracağız.
İlk önce, çözünürlük için 1920×1080 (1080p) kullanıyoruz. PUBG, 4K (3840×2160) desteği sunuyor, ancak makinemiz için çok yüksek kalıyor ve hatta bazı üst düzey sistemler bile oyunda sorun yaşayabiliyor.

Anti-aliasing (Kenar yumuşatma): Nesnelerin etrafındaki pürüzlü kenarları yumuşatır. Bunu özelliği açarsak genel görüntü temizlenir, ancak frame düşmesi yaşayabilirsiniz. Biz “Yüksek” ayarını kullandık, ancak “Yüksek” ve “Ultra” arasında görsel olarak çok fazla fark yoktur.

Shadow (Gölgeler): En azından “Orta” yı kullanmanız önemlidir. “Düşük” ve “Çok Düşük” oyuncu modelinin gölgesini oluşturmaz. Bir oyuncunun gölgesini görebilme, rakipleri içeride takip etmek ve düşman hareketini tahmin etmek için çok önemlidir. Özellikle gölgesini gerçek oyuncu modelinden önce görürseniz, ölüm ile yaşam arasındaki farkı anlayabilirsiniz.. Ancak, “Yüksek” ve “Çok Yüksek” sisteminizi ağır bir şekilde yoracaktır.

Foliage (Yeşillik):Fırça ve çimen detaylarını değiştirir, ancak oyunda ortaya çıkan miktarı etkilemez. Ayrıca, çimlerin çıktığı mesafeyi de etkilemez. Kapatarak bir avantaj elde etmeyeceksin.

View Distance (Uzaklık):Olabildiğince çok nesneyi görmemize yardımcı olmak için Görünüm Uzaklığı düzenlenmelidir. Sniper kullanıyorsanız veya yüksek bir görüş açısından adamları izlemeye çalışıyorsanız, yüksek olması avantajdır. Uzaklık ayarları, oyuncu modellerinin göründüğü mesafeyi etkilemez.

Post-processing (Rötuş):Ambiyans ve dinamik aydınlatma gibi efektleri kapsar. “Düşük”, ambiyans tıkanıklığı verir, ki bu dikkate değer görsel bir gelişmedir. “Yüksek”, bir çeşit alan derinliği katacak ve Çok Yüksek, çiçeklenme ve güneş ışınları gibi dinamik aydınlatma efektleri ekleyecektir.

Effects (Etkiler):Alevler veya patlamalar gibi görsel efektleri oluşturmak için kullanılan parçacıkların sayısını belirler. Yüksek çok güzel bir görünüm sağlamaktadır, ancak sistem yangın ve patlamalarda ekranı doldurunca performans düşüşü yapacaktır. Bu nedenle orta seviyede tutacağız.

Texture (Doku):Yüzeylerin ayrıntısını geliştirir. Yeterince basit, ancak en azından “Orta” öneririz çünkü “Düşük” çamur gibi görüntü demek.

Screen Scale (Ekran ölçeği):100’ün üstüne çıkarsa, oyun daha yüksek çözünürlüklü bir görünüm kazanacak ve ekranınıza uyacak şekilde küçültecektir. Oyunu daha iyi hale getirirken, fps’i daha yüksek tutmayı tercih ettiğimiz için bu ayarı sabit tutacağız.

Motion Blur (Hareket Bulanıklığı): Kamerayı hareket ettirirken hız hissi katarken bulanıklık efekti yaratır ancak bu çoğunlukla tercihiniz ile alakalıdır.


Oyun Performansı
Bunlar tercih ettiğimiz grafik ayarlarıydı:
  • Kenar yumuşatma: Yüksek
  • İşleme sonrası: Düşük
  • Gölgeler: Orta
  • Doku: Yüksek
  • Etkiler: Orta
  • Yeşillik: Yüksek
  • Görüş mesafesi: Ultra
Normal oyun içi hava koşullarında tüm solo maç boyunca, en düşük 50 FPS ile en yüksek 70 FPS arasında kaldı. Görünüşe göre sistemimiz ve ayarlarımızla, grafik kalitesi ve performans arasında güzel bir yere ulaştık.
Maç başlamadan önce 60 saniyelik ısıtma aşamasında, sisteminiz bu bölümü oynanabilir bir kare hızıyla (yaklaşık 40 FPS) ele alabilirse, oyunun sorunsuz bir şekilde oynaya bilirsiniz.
PUBG, hâlâ erişime açık, değişiklikleri ve optimizasyonları yapacaktır. PUBG en iyi görünümlü oyun değil, ancak yine de grafiksel olarak az da olsa tatmin ediyor.




Eray isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Sizin Yeni Konu Acma Yetkiniz var yok
Cevap gönderemezsiniz
Ekleri gönderemezsiniz
Gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Yasal Uyarı
    ChatForumlari.Com Türkiye'nin en renkli arkadaşlık, sohbet, eğlence ve bilgi paylaşım platformudur. Hukuka, yasalara, telif ve kişilik haklarına bağlıdır.5651 sayılı yasada belirtilen "Yer Sağlayıcı" olarak hizmet sunmaktadır. İlgili yasaya göre site yönetiminin tüm içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebep ile sitemiz, uyarıları dikkate alarak yasa dışı paylaşımlar hakkında gerekli işlemleri yapmaktadır.Oluşabilecek yasal sorumluluklar üyelerimize aittir.Gerekli Şikayet Bildirimleri "Şikayet" buradan yapabilirsiniz.
ChatForumlari © 2018 - 201∞
ChatForumlari.Com tescilli bir markadır.




Yukarı Çık


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211